Гра як засіб розвитку дитини

29 березня 2017 року відбулося ІV засідання методичного об’єднання вихователів дошкільного відділення.

З доповідями виступили:

  • Мошенська Т.П. Тема «Рухливі ігри для здоров’я та розвитку дітей дошкільного віку»;
  • Соломаха Т.В. Тема «Роль сюжетно-рольових ігор у формуванні дитячої свідомості»;

Вихователі та вчителі-дефектологи поділилися досвідом роботи з використання настільного театру картинок, досвідом проведення рухливих ігор на свіжому повітрі та в ігровій кімнаті з дітьми дошкільного віку з врахуванням їх фізичних можливостей та інтелектуальних здібностей.

Корисною була інформація вихователя Соломахи Т.В. про вплив сюжетно-рольової гри на дитину, на її психо-емоційний розвиток, адже у грі пробуджується і розвивається фантазія, дитина створює образи в своїх іграх, комбінуючи і поєднуючи в уяві те, що сама бачила або пережила.

Вчитель-дефектолог Біла О.М. зауважила, що діти дуже люблять ігри, які нагадують театральні вистави, де одні діти є акторами, інші — глядачами. Вплив на почуття дітей збільшується, якщо слово поєднується із сприйняттям яскравих зорових образів, із музикою та живописом.

О.І. Ібрашева, голова методичного об’єднання