Історія школи

У 1992 році в одному із мальовничих куточків міста відкрилася Корсунь-Шевченківська школа-інтернат для дітей з ва­дами слуху. Для таких дітей природний шлях оволодіння словесною мовою закритий і спілкування із людьми усклад­нюється. Тому одним із найважливіших завдань школи для є соціальна адаптація вихованців до середовища людей з нормальним слухом.

В 2003 році школу-інтернат було реорганізовано в спеціальну загальноосвітню школу-інтернат для дітей із вадами слуху та дітей із затримкою психічного розвитку.

Школу-інтернат у 2015 році було перейменовано в Комунальний заклад «Корсунь-Шевченківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів Черкаської обласної ради»

З 1 вересня 2017 року заклад реорганізовано в Комунальний заклад «Корсунь-Шевченківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Надія» Черкаської обласної ради».

У центрі працює творчий професійний колектив із 67 педагогічних працівників та 50 осіб обслуговуючого персоналу. Налічується 19 класів та дві дошкільні групи, де навчаєтся 210 дітей.

Центр надає освітньо-реабілітаційні послуги для дітей з:

  • тяжкими порушеннями мовлення;
  • тяжкими порушеннями мовлення у поєднанні з розладами спектру аутизму;
  • тяжкими порушеннями мовлення із затримкою психічного розвитку у поєднанні із психоорганічним синдромом;
  • тяжкими порушеннями мовлення у поєднанні з когнітивними та поведінковими розладами;
  • тяжкими порушеннями мовлення у поєднанні з  легкими, помірними порушеннями розумового розвитку , синдромом Дауна);
  • легкими, помірними порушеннями розумового розвитку у поєднанні з тяжкими порушеннями мовлення;
  • порушеннями опорно-рухового апарату у поєднанні з тяжкими системними мовленнєвими порушеннями, затримкою психічного розвитку або розумового розвитку;
  • порушеннями слуху у поєднанні із затримкою психічного розвитку або з порушеннями розумового розвитку;
  • порушеннями слуху у поєднанні з порушеннями мовлення.

У Центрі діють :

1) дошкільне відділення, у складі  якого функціонують спеціальні  різновікові групи денного та цілодобового перебування  для дітей віком від 3 до 6 (7) років;

2) спеціальна загальноосвітня школа  для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку I-III ступенів, де передбачається денне або цілодобове перебування учнів:

І ступінь (початкова школа): підготовчий, 1-4 класи;

ІІ ступінь – 5-9 (10) класи;

ІІІ ступінь – 11-12 (13) класи;

3) реабілітаційне відділення.

Наша школа працює за денним режимом роботи. Вихованці мають можливість залишатись в навчальному закладі і у вихідні дні. Діти знаходяться на неповному державному утриманні, але право на отримання батьками пенсії на дитину з інвалідністю зберігається.