Використання інноваційних технологій в корекційній роботі з дошкільнятами

Своєчасна допомога і корекція дають виняткову можливість пом’якшити недоліки та проблеми в розвитку дитини з тяжкими порушеннями мовлення, запобігти виникненню вторинних відхилень,забезпечивши  подальше якісне навчання  і виховання.

Головне в цій роботі,  щоб заняття приносили дітям тільки позитивні емоції, те, що буде викликати зацікавленість і приведе до позитивного результату.

Розвивати дрібну моторику рук у дітей можна в ігровій формі, використовуючи різноманітний нетрадиційний матеріал. Мета цих ігор –  розвиток  уяви, уваги, сенсорного, тактильного сприйняття, посидючості, зорово-моторної координації, дрібної моторики пальців рук, математичного мислення, емоційного і творчого розвитку.

В  індивідуально-корекційній роботі з дітьми,  що мають   ТПМ,   досить ефективним виявляється використання паличок Кюїзенера , як однієї  із сучасних технологій навчання , котрі легко вписуються   у систему передматематичної підготовки дітей до школи.  На початковому етапі занять палички Кюїзенера використовуються як ігровий матеріал. Діти грають з ними, як зі звичайними кубиками, паличками, конструктором. В  ході  ігор та занять  вихованці знайомляться  з кольорами, розмірами та формами, а також  розвивають  дрібну моторику, просторове та  зорове  сприйняття.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відновленню мовленнєвих функцій, формуванню просторового мислення сприяє  робота з дошкою для міжпівкульної взаємодії. Вправи одночасно двома руками   підвищують посидючість і уважність дитини, синхронізують роботу півкуль, покращують розумову діяльність, сприяють поліпшенню пам’яті та уваги, розвивають міжпівкульні зв’язки.

Вивченню кольору, форми та текстури допомагає сенсорна коробочка, головне призначення якої — дати можливість дітям чіпати, пересипати, переливати, досліджувати, вивчати  те, що знаходиться всередині.

Сенсорна коробка розвиває в дітей  цікавість, концентрацію уваги,  уяву, а  також забезпечує нескінченні можливості для творчої гри…

Вчитель-дефектолог дошкільного відділення Біла О.М.