Методична кав’ярня

23 березня 2021 року гостинно відкрила двері Методична кав’ярня, до якої на чашку запашної кави завітали вихователі старших класів.
Обговоривши заплановані питання засідання, педагоги підняли такі важливі в роботі з підлітками теми: візуалізація проблеми та колективна взаємодія.
Як пояснити підлітку про шляхи взаємодії? Достатньо уявити, що проблема (будь-яка) – це великий торт. Звичайно, самотужки з ним не впоратися, а розділивши його на шматки, заваривши чашку кави, покликавши друзів, поділившись з ними проблемою (шматочком великого торта) – відразу проблема виявиться не такою вже і великою, або ж зовсім виявиться не проблемою.

Істина проста: потрібно навчити дітей візуалізувати проблему, сідати поряд з ними за стіл перемовин (навіть без кави), і взаємодіяти нарівні з ними, потай беручи на себе більший шматок торта.