«Банк ідей» корекційних педагогів

5 січня відбулося засідання методичного об’єднання вчителів корекційно-розвиткової роботи  за формою «Банк ідей».

Своїми ідеями виявили бажання поділитися вчителі-дефектологи та практичний психолог.

Засідання розпочала  керівник  МО Томіленко О.В.,  наголосивши на тому, що ми навчаємо дітей, які потребують корекції розвитку, тому елементи корекційної роботи повинні бути на кожному занятті, будь-то математика, алгебра чи геометрія, основи здоров’я, малювання чи фізкультура.  Звернула увагу на те, що рух  рук  тісно пов’язаний з мовою та її розвитком. І тому доцільно на корекційно-розвиткових заняттях використовувати техніку   орігамі.

Томіленко О.В. провела майстер-клас щодо використання орігамі на індивідуальних заняттях з корекції мовлення.

Вчитель-дефектолог Бабіченко В.А. поділилася своїми ідеями щодо формування у дітей з порушеннями інтелекту навичок самообслуговування на заняттях та у вільний час.

А сурдопедагог  Іванова І. С. поділилася своїми ідеями використання круп для розвитку дрібної моторики учнів, а саме: манкотерапії, сухих басейнів з круп, аплікації з круп та т.і.

Наступною ідеєю була гудзикотерапія  як один із методів розвитку мови. Нею поділилася з присутніми вчитель початкових класів, дефектолог Ковтун Л.М.

Про те, як знімати нервову напругу та підключати внутрішні резерви організму дитини, використовуючи арт-терапевтичні техніки, розповіла практичний психолог Данченко О.І. Вана також  провела практикум щодо використання цих технік. Всі присутні із задоволенням малювали лінії «з характером», уявляли себе в образі дерева і відтворювали це на папері.

О.В. Томіленко, керівник МО вчителів корекційно-розвиткової роботи